Новости

В рамках проекта «ДЕНЬ УКРАИНСКОГО БИЗНЕСА» в Польше прошла презентация проекта «5PL»

«5PL» в конференции «Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта»

Фотоотчет об участии в «Transport Logistic» 2015.05.05 — 08.

Фотоотчет об участии в «Transport Logistic» 2015.05.05 — 08.

 01.06.2015 ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЙ НАБОР Диплом FIATA на базе «5PL»

 22.05 - 19.06 2015 г. Тренинг на тему: «Новый СМГС. Ключевые изменения с 01.07.2015 (Как осуществлять международную перевозку по-новому)»

Одним из первых мероприятий молодой украинской компании «5PL», реализующей инновации в сфере логистики, стал семинар-тренинг «Железнодорожные перевозки в глобальной логистической цепи», состоявшийся 28—29 апреля в Киеве.

 30.04.2015 Практикум в «Лисках»

Подготовка в Киеве международных экспедиторов грузов (Диплом FIATA), на базе «5PL»

5PL — «Нет ничего сильнее идеи, время которой пришло»

 02.04.2015 Конференция-презентация концепции «5PL»

Через пандемію коронавірусу вантажні перевезення залізницею між Азією та Європою стали вигіднішими за морські та авіаперевезення. Про це повідомляє asia.nikkei.com.

Так, з німецького Дуйсбургу протягом першого тижня квітня відправились рекордних 50 поїздів, у той час як перед пандемією в середньому було від 35 до 40. Тарифи на залізничні перевезення постійно трималися на рівні близько 24 центів за кілограм вантажу, згідно з даними австралійської консалтингової компанії Asia Pacific Connex.

Для порівняння, ціни на авіаперевезення з аеропорту Франкфурта до Китаю в середньому склали 3 євро (3,24 долара) за кг на початку березня, хоча потім тарифи знизилися до 0,94 євро/кг. Ціни ж у європейському напрямку залишаються майже піковими. Минулого тижня тариф був на рівні 70,86 юаня (10 доларів) за кг з Шанхая до Франкфурта, у порівнянні з 18,86 юаня/кг рік тому.

За даними Міжнародної асоціації повітряного транспорту, пасажирські рейси, які, як правило, перевозять близько половини вантажів, були скорочені на 95%, що також на руку залізничним вантажним операторам. Перевезення ж океаном залишається значно дешевшим за залізничне, але обмеження (протидія поширенню COVID-19) у країнах зробило морські перевезення менш прогнозованими.

Наприклад, європейські судноплавні лінії Maersk та MSC призупинили курсування на кількох азійських маршрутах. За оцінками інвестиційного банку Jefferies, загальний глобальний обсяг морського вантажоперевезення знизився майже на 30%.

Тим часом німецький логістичний оператор DHL удвічі збільшив обсяг контейнерних перевезень залізницею, завдяки попиту на відвантаження хімікатів, автозапчастин, побутової електроніки та інших товарів. Взагалі, за інформацією видання, минулого місяця спостерігався бум нових залізничних маршрутів між Китаєм та Європою. Наприкінці березня навіть відновилося вантажне сполучення між Дуйсбургом та Уханем.

Видання резюмує, що раніше залізничне сполучення між Китаєм та Іспанією, або тією ж Великою Британією, мало політичний характер. Таким чином Пекін демонстрував ефективність “Нового шовкового шляху”. Тепер же причиною є попит на ринку серед вантажовідправників.

Нагадаємо, у квітні австрійська вантажна залізнична компанія Rail Cargo Group (“дочка” ÖBB Rail Cargo) запустила новий залізничний рейс за маршрутом Цзінань — Будапешт через Україну.

Німецька консалтингова компанія SCI Verkehr спрогнозувала вплив коронакризи на європейський ринок залізничних перевезень. Про це повідомляє railjournal.com.

Так, спеціалісти надали три сценарії: позитивний, негативний і базовий. Згідно з останнім, падіння обсягів вантажних перевезень за результатами цього року складе 20%. У цій ситуації експерти очікують відновлення обсягів до докризового рівня лише у 2023-2024 роках.

За найгіршим сценарієм, SCI Verkehr прогнозує падіння обсягів на 26%, порівнюючи з тогорічним показником, і повільне відновлення до 2025 року, коли трафік досягне лише 90% від обсягу 2019 року. Оптимістичний сценарій передбачає падіння на 13% й повне відновлення до 2023 року.

У компанії говорять, що варіативність прогнозів залежить від кількості епідеміологічних хвиль COVID-19. Дослідження проводилося на основі докладного аналізу ситуації в Німеччині, Франції, Італії, Польщі та Чехії.

Нагадаємо, Canadian National, яка є найбільшою канадською залізничною компанією, відзвітувала про збільшення прибутку, попри епідемію коронавірусу. Так, зростання доходів компанії склало 13%, у порівнянні з відповідним періодом 2019 року.

Сокращение выбросов CO2 на 16 тыс. т в год

FedEx Express внедряет новый самолет-фидер

Интермодальные ворота

Новая система бронирования заезда грузовиков в порт Гамбурга

Сердификация ISO в транспортной компании "Rail Runner"

Из Китая во Францию быстрее чем за 21 день

Контейнерные поезда по маршруту Китай – Иран через территорию Казахстана

Наши партнёры

  • tmsoft
  • plaske
  • UZT
  • icc
  • aula
  • AMEU
  • logo zammler 1
  • DIIT
  • hiit